Hola, pues quería traer una propuesta mía, puesto que tengo pensado nuevamente, hacer un personaje, siendo esta vez, Papyrus, recientemente me ha entrado mas inspiración que nunca, he hecho ya varias cosas que no tienen que ver con Baston, pero en una de mis ideas, se me ocurrió esto.

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Bueno, el hecho de que pusiera Disbelief Papyrus y solo está Papyrus normal fue un error mío que apenas me doy cuenta... aquí esta

Gracias a Ferno y a otros de un grupo de Discord, que me ayudaron a mejorarlo y pulir el stand

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Así que, un pequeño adelanto

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se ve cool ese papyrus  smile

[----------------------------------------------------PAPYRUS------------------------------------------------------]


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https://drive.google.com/file/d/1c3hKdU … sp=sharing

acabo de jugar con papyrus y me encanta el todo el personaje  big_smile

Hi Mr. Green, that's a great fighter you made.
Here's my full review:

  • For starters, you wrote "Disbelief coming soon" on the sprite sheet. Should I wait for an update before ascending your fighter?

  • You have a problem with the loop of your walking animation. The difference between frames 1 and 9 is too great. So either you add a 10th frame to your animation, or you could modify frame 1 to fit a calmer loop [2,3,4,5,6,7,8,9]. In fact, the problem really comes from frame 1.

  • Funny enough, this problem is less visible when walking backward, and it's the same mirrored images... Maybe it's just me tongue

  • Jump forward: be careful with the length of the limbs. The leg and arm are way longer than in the standing pose. Is he supposed to elongate like that? (you don't have the same problem in the hurt position)

  • Stun: he could be a bit more bent, or on his knees, so the dead position doesn't look like he teleported to the ground on his face

  • Dash: oh, that's the same frame as jump forward. Then you should make a jump forward pose, so we could see if he's just jumping or attacking

  • Quick attack: just make one loop [50,51,52,53,54,55,56,60,61,62,63,64,65,66] and click the ONCE button to make it LOOP

  • Fire, Fire 45° down and Fire down: speed up the animation to 30fps for your speed effect on the arm to work nicely wink

  • Fire 45° up: the position of the arm is weird, his shoulder should be moved top-left by one or two pixels

  • Fire up: the position of the arm is even weirder, he looks like his shoulder is dislocated

  • Introduction: activate LOOP (but maybe there's a bug with that in the game? I will check it)

  • Loser: I like this simple animation, but it lacks rhythm. You should work on the pace of his moving eyes, so it's not just a left-right-left-right. Humor and great animation are all about rhythm.

  • Stand and slide mini: they are way too small. Those two poses should be 50% of the normal size

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Everything else is really great. Here's a little music to keep you motivated:

Gracias por los comentarios, Txori.
Si, estoy consiente de varias fallas, y de hecho de eso mismo estoy trabajando en ello, Esto solo es una versión de prueba, para ver que tal va, porque tengo pensado que el ''plato principal'' sea Disbelief Papyrus, el cual hasta le hice una especie de Preview, el cual mostraré cuando llegue el momento. Tomaré esto como base para mejorarlo aún mas, y con algunos mas observaciones de ciertas personas, voy a mejorarlo y hacer que sea uno de los mejores, o incluso el MEJOR personaje que haya hecho hasta la fecha.


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(Spoiler de la ''Preview'')

Ya tenía tiempo mejorandolo, gracias a los comentarios que me han dado varias personas es que traigo esta segunda versión.

https://drive.google.com/file/d/1X0YUIp … sp=sharing



Con lo de Disbelief Papyrus, habrán dos versiones, una que es una ''fase 2'' de Papyrus, y otro que será un personaje aparte, siendo un total de 3 ''personajes''.

Como algo aparte, Ambos portraits han sido renovados.

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Last edited by Mr.Green (2022-04-14 23:14:01)